همیار

همیار

همیار

همیار

هرمیون دوید تا او را برگرداند (بخشی از کتاب)


هرمیون دوید تا او را برگرداند. فک های نویل به هم چسبیده بود تا او نتواند صحبت کند. فقط چشمانش در حال حرکت بود و وحشت به آنها نگاه می کرد.

هری زمزمه کرد: "با او چه کار کردی؟"

هرمیون با بدبختی گفت: "این بدن کامل است." "اوه ، نویل ، من خیلی متاسفم."

هری گفت: "ما مجبور بودیم ، نویل ، هیچ وقت توضیح ندهیم."


کتاب ها :



"بعداً ، نویل خواهید فهمید."

اما کنار گذاشتن نویل بی حرکت روی زمین به نظر نمی رسد که او خیلی احساس خوبی داشته باشد. در حالت عصبی ، هر سایه مجسمه شبیه Filch می شود ، هر یک از باد های دور باد به نظر می رسید که پیوز بر روی آنها فرو می رود.

در پای اولین پله ، آنها خانم نوریس را که در نزدیکی بالا بود ، مشاهده کردند.

"اوه ، بگذارید او را لگد بزنیم ، فقط همین یک بار ،" رون در گوش هری زمزمه کرد ، اما هری سرش را تکان داد. خانم نوریس در حالی که با دقت به اطراف خود صعود می کرد ، چشمان او را لمس کرد ، اما کاری نکرد.

آنها تا رسیدن به پله تا طبقه سوم ، با شخص دیگری ملاقات نکردند. پیز در حال راهپیمایی در نیمه راه بود و فرش را شل می کرد تا مردم سفر کنند.

او گفت: "چه کسی آنجاست؟" او چشمان سیاه شرور خود را تنگ کرد. "می دانم که آنجا هستی ، حتی اگر نمی توانم تو را ببینم. آیا شما غولی یا شبح هستید یا یک جانور دانشجویی هستید؟ "

او در هوا بلند شد و در آنجا شنا کرد و به سمت آنها سوار شد.

"اگر چیزی در اطراف غیب مشاهده شود ، باید با Filch تماس بگیرم."

هری فکر ناگهانی داشت.

او گفت: "پیز ، با صدای زمزمه ای ،" بارون خونین دلایل خاص خود را برای نامرئی بودن دارد. "

Peeves تقریباً در شوک از هوا افتاد. خودش را به موقع گرفت و حدود یک پا از پله ها را معلق کرد.

او با خوشحالی گفت: "ببخشید ، خونریزی شما ، آقای بارون ، آقا." "اشتباه من ، اشتباه من - من شما را ندیدم - البته من نامرئی نبودم - پیر پیروی شوخی کوچک او را ببخشید ، آقا."

هری گفت: "من اینجا تجارت دارم ، پیز." "امشب از این مکان دور شوید."

"من ، آقا ، من مطمئناً خواهم بود" ، گفت: پیوز ، دوباره در هوا بلند شد. "امیدوارم کار شما خوب پیش برود ، بارون ، من شما را آزار نمی دهم."

و او اسکوت کرد.

"درخشان ، هری!" زمزمه ران.

چند ثانیه بعد ، آنها در آنجا ، خارج از راهروی طبقه سوم - و درب از قبل آویزان بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.